PEMALU?

assalamualaikum and hello :)
hari nie aku nak story sikit pasal sifat yang semula jadi yang ade kat aku... PEMALU (ntah yeke x? =.=')

aku memang seorang yang pemalu.. dari kecik sampai la da besar camnie pon still malu lagi.. HAHAHA.. tp xde la terok sangat kan..

tengah bosan-bosan tadi aku pon saje la carik "sifat lelaki pemalu" kat google.. kebetulan lak nampak "sifat lelaki pemalu berdasarkan bulan kelahiran".. so aku curious gile nk tau, so aku pon klik la link td tu.. (http://forum.ampm.co.id/showthread.php?t=3205&page=1)

dengan semangat ingin tahu yang kuat aku pon terus la bace forum tu.. bulan januari bulan paling atas, so xde la penat ak scroll forum tu sampai bawah.. HAHAHA :D

nak tahu ape yang dy tulis?

"Lelaki yang lahir dibulan Januari, karakter yang biasa menonjol adalah mudah sekali jatuh cinta tapi tidak mudah melupakan cintanya apabila dikhianati. Lelaki ini termasuk seorang yang romantis, tetapi kesulitan saat mengungkapkan perasaannya. Karena mereka biasanya pemalu dan mudah cemburu. Kecemburuan inilah yang seringkali membuat hubungan cintanya menjadi berakhir."

perkataan-perkataan yang aku boldkan kat atas memang sebijik macam karakter aku yang sebenar.. tapi orang cakap jangan percaye sangat bende-bende camnie.. aku pon xtau kenape =.='

tapi aku memang mudah jatuh cinta.. tapi aku memang xberani nak cakap kat orang tu yang aku tengah syok kat dy.. aku malu dowh.. HAHAHAHA.. yela, ngan rupe yang macam nie, sape jela yang nak pandang ye x? :p

hahaha.. sampai sini jela coretan dari aku kali nie, ade mase or boring-boring insyaAllah aku akan update lagi blog aku yang xseberape nie :)

assalamualaikum and thanks for read :)

2 comments: