Just for you :)

Assalammualaikum dan selamat sejahtera :)

bulan september. bulan yang sangat mengembirakan bagi aku. seseorang yang bernama perempuan berjaya membuka pintu hati aku untuk bercinta kembali :)
kegembiraan yang xdapat aku gambarkan dan hanya boleh diluahkan dengan lirik di bawah :)



Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


p/s : saya harapkan hubungan kita kekal sampai bile2. :) Saya sayang awak :D

3 comments:

  1. TROLOOLLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLLLOOOOOL! XD
    haaa lepas ni terus menetap kat kuantan la jawabnya! XD

    ReplyDelete
  2. haha. aduh. lupe kau selalu stalk blog orang. HAHA :D
    tu la. lepas nie official jadi orang kuantan la cite dy :p

    ReplyDelete