12.12.12

assalammualaikum & salam sejahtera :)

12.12.12 tarikh yang sangat unik. tarikh nie jugak ialah tarikh pendaftaran untuk kolej aku. alhamdulillah. result okey. pointer xde cantik mane tp xde subjek yang fail. sangat2 bersyukur. sebab aku expect ada dua subjek aku fail. tp alhamdulillah, semuanya lulus :) tu la akibat kalau banyak sangat main -.- sem nie kene la fokus lebih sikit sebab nak naik kan cgpa. kalau x susah nak sambung degree nnt. sambung degree? haha. insyaAllah. kalau di berikan peluang memang aku akan sambung pelajaran aku :)

tp ade something yang xbest sikit. environment dekat kolej aku mula berubah. dulu okey, sekarang dah rasa janggal sikit. mungkin sebab siDIA kot. kitorang baru break dalam seminggu lepas mcm tu. so bile terserempak dengan DIA aku jadi batu. xtau nak buat ape. patut ke aku tegur DIA mcm biasa or just ignore DIA. rase mcm serba salah pulak kat DIA. :( tp harap DIA faham keadaan aku. aku jadi mcm nie pon bersebab. harap DIA akan faham dengan keadaan aku sekarang nie.

No comments:

Post a Comment