2013


SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013. minta maaf sekiranya lambat wish korang2 semua. bukan ape, baru buka dengan sem baru nie, aktiviti penuh dengan menyiapkan assignment je -.-

Tahun 2013, mesti semua dah pasang dengan azam yang baru betul x? bagi yang pasang azam untuk berubah kepada kebaikan. alhamdulillah :) semoga berjaya dengan azam masing2 :D haha. azam tahun baru aku?  aku xpasang ape2 azam tahun nie, aku cuma mengharapkan kenangan2 pahit yang berlaku sepanjang 2012 dapat aku lupakan.

cuma satu je yang sukar aku lupakan. siDIA. ya, memang susah nak lupakan orang yang sering kite jumpa hari2 betul x? memang sesuatu yang amat sukar. kadang2 ade la terase rindu kat siDIA + rase nak text je. susah betul nak bendung perasaan tu. tp aku kuatkan hati sebab kalau text dengan siDIA pon, kitorang ni macam xkenal. text hanya untuk assignment semata-mata. -.- okey la kan. dapat jugak la luahkan rindu. tp tu la, akal fikiran nak lupekan siDIA, tp hati mcm xbenarkan bende tu terjadi -.-

makin kuat aku nak lupekan siDIA, makin kuat perasaan aku nak kembali pada siDIA. ntah la. aku sendiri xfaham dengan perasaan sendiri. harap aku boleh lupekan DIA, sebab DIA pon macam dah lupekan je. hmm. harap2 berjaya la. inshaa Allah :) AMIN :)

No comments:

Post a Comment